piątek, 18 maja 2012

Drugie najwazniejsze ubezpieczenie

Drugim najwazniejszym ubezpieczeniem na terenie Niemiec jest tak zwane "Haftpflicht".
Nie jest to ubezpieczenie obowiazkowe, ale szeczerze mowiac mieszkajac w Niemczech bez tego ubezpieczenia popelniasz ogromny blad!

Czym jest Haftpflicht Versicherung? Jest to OC, ale nie takie zwykle OC, jest  to cos, co daje Ci za niewielkie pieniadze wielki spokoj ducha. Dlaczego? Bo wyobraz sobie taka sytuacje...
Wchodzisz do restauracji, zamawiasz obiad, czujesz sie slabo, mdlejesz i upadajac niszczysz chocby krzeslo... smieszne? Nie bardzo, bo musisz za to zaplacic.
Inna sytuacja, twoje dziecko gra w pilke w czasie Mittagpause (pauza obiadowa w szkole), przypadkiem pilka wybija szybe lub czyni jakakolwiek inna szkode, coz..... musisz za to zaplacic.

Wiesz o co zapytal mnie na pierwszym treningu  trener mojej corki? "Czy Pani rodzina posiada ubezpieczenie Haftpflicht?", ja mu na to odpowiedzialam - "nie"... coz, grzecznie mnie poinformowal, ze bez tego musze sie przygotowac na ewentualne oplacanie odszkodowan za stluczki mojej corki z innymi dzeciakami w czasie gry.

Jednym slowem... jesli chcesz normalnie i bez strachu o konsekwencje finansowe mieszkac w Niemczech, poswiec te kilkadzeisiat Euro rocznie i kup sobie to ubezpieczenie. Firm, ktore oferuja takie ubezpieczenia jest mnostwo, po prostu przeszukaj internet, porownaj ceny i wysokosc odpowiedzialnosci firm za szkody. Jesli chodzi o mnie, to skorzytsalam z rady trenera mojej corki i tego samego wieczora ubezpieczylam cala moja rodzine na stronie HUK24 on-line.

9 komentarzy:

  1. Witajcie bracia i siostry, jestem Karolem samotnym rodzicem z dudelange w fortach, chciałbym podzielić się tym wspaniałym świadectwem o tym, jak dostałem pożyczkę od Pani Sukcesu Towarzystwa Pożyczkowego, kiedy zostaliśmy wypędzeni z naszego domu, kiedy nie mogłem Zapłacić moje rachunki więcej, Po oszustwa przez różne firmy on-line i zostały odrzucone pożyczki przez mój bank i niektóre inne unii kredytowych odwiedziłem. moje dzieci zostały zabrane przez rodzinę zastępczą, byłem sam na ulicy. Aż do dnia wstydliwie weszłam do starej szkolnej kumpla, która przedstawiła mnie Pani Sukcesem Firma pożyczkowa Na początku powiedziałem jej, że nie jestem gotowa podjąć żadnego ryzyka, aby poprosić o pożyczkę on-line, ale zapewniła mnie, że będę otrzymałem od nich pożyczkę. Z drugiej strony, z powodu mojej bezdomności wziąłem próbę i złożyłem wniosek o pożyczkę, na szczęście otrzymałem pożyczkę w wysokości 1 500 000 $ od {success_11@yahoo.com}). Jestem szczęśliwy, że podjąłem ryzyko i złożyłem wniosek o pożyczkę. moje dzieci zostały mi zwrócone, a teraz mam własny dom i firmę. Cała wdzięczność trafia do Pani SPANOWANEJ FIRMY sukces za nadanie sensu mojemu życiu, kiedy straciłem wszelką nadzieję. proszę, dla tych z was, którzy przechodzą przez finansowe ryzyko, powinni skontaktować się z nimi poprzez e-mail: success_11@yahoo.com lub whatsApp: +15714897172.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem gdziekolwiek byśmy nie byli to i tak samo ubezpieczenie OC na pojazd jest także bardzo ważne. Dlatego jeżeli szukamy najtańszego ubezpieczenia OC https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/ to musimy chwilkę czasu na to poświęcić,a na pewno uda nam się je znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najważniejszym ubezpieczeniem jest polisa narciarska jak jadę do Niemiec zimą na narty. W tym miejscu https://rankomat.pl/ubezpieczenie-narciarskie kupuje najtańszą ofertę i cieszę się spokojem na stoku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak na dobrą sprawę to ubezpieczenie jest ważne i nieistotne czego ono dotyka. Dlatego jeśli ja mam zamiar dowiedzieć się jeszcze więcej o ubezpieczeniach to na stronie http://swiatubezpieczen.net.pl/ właśnie takie informacje znajduję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za każdym razem szukam najbardziej korzystnych warunków n ubezpieczenie mojego pojazdu. Z tego co mi wiadomo to warto jest korzystać z ubezpieczeń samochodu w https://cuk.pl/ubezpieczenia/samochod gdyż każdy z nas znajdzie tam najbardziej korzystne warunki ubezpieczeń.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie najważniejszymi na tą chwilę ubezpieczeniami jest OC oraz AC na mój pojazd. Dlatego odkąd poznałam ofertę https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-oc-ac-krakow/ to już dokładnie wiem jak można dostać fajną polisę ubezpieczeniową za niewielkie pieniądze.

    OdpowiedzUsuń